سلام

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 367
کل نظرات : 916
آمار کاربران
کل کاربران : 146
افراد آنلاين : 1
آمار بازديد
کل بازدید : 176270
راهنمای استفاده از همه بخش های وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم امروز قالب ازمایشی جدید رو قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد 94/05/10



 

سلام ای ناله بارون

سلام ای چشمای گریون

سلام روزای تلخ من هنوز هم دوسش دارم.

سلام ای بغض تو سینه

سلام ای اه و اینه

سلام شبهای دلکندن هنوزهم دوستش دارم.

نمیدونی تو این روزا چقد حالم پریشونه.

دلم با رفتنت تنگ و دلم با بودنت خونه.

خرابه حال من بی تو نمیتونم که بهتر شم.

تو دستای تو گل کردم بذار با گریه پرپر شم.

یه بی نشونم تو این خزون من و از خودت بدون

یه بی نشونم تو این خزون یه بیقرارم یه نیمه خون من و از خودت بدون.

متن آهنگ وبلاگمه اگه گفتی کی میخونه؟ تونظرات بگیااااا

 

تقدیم به آجی نسرینم من و ببخش



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت23:07---12 آبان 1390
سلام فریدون میخونه خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها : نوشته های دلتنگی ,اگه کسی دلت و شکست , ,

نویسندگان

لینک دونی